2014. augusztus 15., péntek

Bejelentés

 Hello... hello... *elbújik* Tudom-tudom, rég nem írtam, nem kell szemrehányni, szégyellem magam én így is. ><
 De ami miatt írom e sorokat az az, hogy bejelentsem, pár részen belül lezárom ezt a történetet és a továbbiakban novellákkal meg kisebb történetekkel folytatom a blogot. Lehet, hogy nektek ez nem tetszik, de rájöttem, hogy nem vagyok elég kitartó egy egész történet leforgatásához. A novellásdi való nekem.
 Aki szereti az írásaim, gondolom, nem hagy el, aki meg szeretné, annak tessék csak. De azért remélem, marad a csapat:D
 Ne utáljatok légyszi ><
 Adiós a legközelebbi kiírásomig, legyetek jók:3 - vagy amik akartok:D

2 megjegyzés:

  1. Hisz' ez... *összeszedi magát, és megpróbál valami értelmeset kinyögni*
    Na, jó. Azt tudnod kell, hogy én voltam, vagyok, leszek, vagy mi a frász a legnagyobb rajongód, már ha szabad ilyesfajta kijelentésekkel élnem, és most nagyon elkeseredtem.:c Viszont, ez a ,,pár részen belül" azt jelenti, hogy nem hagyod a levegőben keringeni a dolgot, hanem lesz lezárása, és ez kicsit megnyugtat. Arra kérlek, hogy írj azért még nagyon sokat, és ha úgy gondolod, akkor folytasd más irányba, újult erővel mind a kettő történetedet, mert a másik is hiányzik!
    Csókoltat: A te kecskéd

    VálaszTörlés